عشق ماعشق ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
انتظار ما انتظار ما ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

°°•میوه دلم و نور دیدگانم •°°

دل نوشته ..

1393/9/24 19:23
نویسنده : مامانـ
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم بغل. امتحانای مامانی شروع شده درسخوان... دلم میخواد این ترم معدلم بالا بشه تا ترم بعد شما رو دعوت کنم راضی.. عزیزکم از وقتی رفتی کمرم درد میکنهدلخور .. این چند روز خوابم هم مثل اون اولا که اومدی زیاد شده ...تا چشام رو هم میره خواب هفت پادشاه رو میبینم ...آرام

دلم هواتو کرده بود ...اومدم اینجا یکم بنویسم و برم ... بغلراستی تولد بابایی هم نزدیکه11 دی  ... همش تو فکر تولدشم که چیکار کنم خوشحال بشهفرشته ...

فعلا دلبرکممحبت

پسندها (4)

نظرات (4)

عاطفه و بهزاد
25 آذر 93 7:50
مامان مهربون ايشالله به حق اين روزاي دوست داشتني ني ني زود مياد تو دلت
مامانـ
پاسخ
خیلی ممنونم .. انشاا.. فداتون
مامان زهرا
25 آذر 93 8:00
سلام زهرا جون. خوبي؟ ايشالا كه امتحاناتو خيلي خوب پاس كني و معدلي رو كه ميخواي به دست بياري. عزيزم بيشتر مواظب باش تا كمردردت ادامه پيدا نكنه. ايشالا تولد همسرتم مبارك باشه و هميشه خوبو خوش در كنار هم زندگي كنين و به زودي فرشته كوچولوتون بياد پيشتون (وقتي اينو نوشتم عطسه كردم پس ايشالا ميشه)ميبوسمت عزيزم. برامون دعا كن
مامانـ
پاسخ
ممنون عزیزم . ایشاا.. خیره ... خودم خیلی امیدوارم ... ممنون از دلگرمیتشما هم مارو دعا کن عسیسم
پروانه
25 آذر 93 19:49
سلام عزیزم خوشحالم که روحیاه‌ات بهتر شده. برا کمر دردت حتماً ورزش کن. این کمک می‌کنه لگنت برای باردری بعدی آماده‌تر باشه. مواظب خودت هم باش. تو بهترین هستی و نمره‌های خوبی میاری. من بهت ایمان دارم. بوووووووس
مامانـ
پاسخ
عزیزمی خیلی دوستت دارم .شما خودتون انرژی مثبتین..مگه میشه حالم خوب نشه ... دیشب نینی اسما دوستم بدنیا اومد ... یه دفعه یاد نینی تو افتادم دلمن میخواد نی نیتو زودتر ببینم عسیسم ... دل تو دلم نیست ...امروز روز خوبی رو پشت سر گذاشتم میانترمم خدا روشکرخوب میشه ...دلم واست تنگه
میترا
4 دی 93 15:23
سلام پسرم تاج سرم مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده مهران احتیاج دارد به رای شما 46 را ارسال کنید به 1000891010 بادتان نرود یک رای یک امتیاز