عشق ماعشق ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
انتظار ما انتظار ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

°°•میوه دلم و نور دیدگانم •°°

چه روز خوبیه امروز ...

1393/10/1 16:08
نویسنده : مامانـ
753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزممحبت

این روزا حال خوشی دارم ...فکر میکنم روحیه ام خیلی بالا رفته ...حتی ازقبل هم بیشتر

این فقط و فقط به خاطر لطف خداست که در حقم کرده ... سقط اخیری که داشتم سخت بود ولی مسلما خدا صبرشو میرسونه ...از خدا ممنونممحبت

وقتی میخوام بیام وبت کلی حرف ناگفته دارم ولی وقتی ارسال مطلب جدید رو انتخاب میکنم همش از ذهنم میره بیرونخنده

خاله پری هم هنوز نیومده و هیچ علائمی از خودش نشون نمیده ..امروز رفتم آز دادم که ( _______ ) شد . واین اولین باری بود که با دیدن  ـــــــــــــــ  خنده رو لبام میاد

میدونی مامانی من به لطف و کرامت خدا ایمان دارم ...ایمان دارم دست رد رو سینه م نمیزنه .... برای همین خیلی روحیه م بالا رفته ... اوایل تا یاد تو می افتادم اشکام سرازیر میشد اما حالا میدونم کار خدا بی حکمت نیست .

راستی اسم شما رو هنگام دفن علی اصغر گذاشتیم ..اینم بگم که بابای مهربونت این اسم رو برات انتخاب کرده ...

خدا رو شکر بابایی هم نظرش درمورد بچه عوض شده و عاشق بچه ها شده ...حتی از من هم بچه ها رو بیشتر دوست داره

 

دیشب کیک فنجونی درست کردم .بنظر خودم خیلی خوشمزه شد .طعم بخصوص و بافت سبکی داشت .خیلی راحت هم آماده میشه

الان هم بابایی خوابیده،  منتظره برم چای دم کنم با کیک فنجونی براش ببرم تا نوش جون کنه ... وقتی شما هم بیای واست درست میکنم عشقممممممممممممممخجالت

دوستت دارم

پسندها (9)

نظرات (11)

مامان کیمیا
1 دی 93 16:16
سلام خاله جون دخترم تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده،خوشحال میشیم اگه بیاین وبهمون رای بدین.لطفاعدد47روبه1000891010پیامک بزنین.ممنون از لطفتون
مامانـ
پاسخ
چشم اما به چند نفرمیتونیم رای بدیم ؟
افسون
1 دی 93 16:44
سلام عزیزم . خیلی تاراحت شدم از این موضوع اما خوشحالم که شما انسانی صبور و شکیبا و معتقد به حکمت خداوند هستی . امیدوارم هر چه زودتر باز نی نی بیاد توی دلت و ایشالله اینبار با سلامتی و دلخوشی بغلش بگیری . بوسسسسسسسسسسسسسس
مامانـ
پاسخ
سلام عزیزم . قربونت برم .ممنون که به اینجا اومدی بازم بیاایشاا.. که با دعای شما دوستان حتما مستجاب میشه
ماناز
2 دی 93 9:29
سلام دوست خوبم خصوصی دارید.
مامان نی نی
3 دی 93 19:59
سلام عزیزم ایشاله زود زود نی نیت میاد پیشت نگران نباش گلم
مامانـ
پاسخ
سلام گلم انشاا...
مامان زهرا
4 دی 93 7:41
سلام گلم ايشالا كه خيلي زود مامان شي. البته كه هر كار خدا حكمتي داره. جز خواست خدا نميشه و بهترشم همينه چيزي كه خواست خدا نباشه موقت آدمو خوشحال ميكنه اما خواست خدا هميشه قشنگه شايد چند روزي آدم متوجه نشه و بي خودي غصه بخوره. برام خيلي دعا كن زهرا جون
مامانـ
پاسخ
سلام عزیزم .بله دقیقا همینطوره چشم
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
7 دی 93 14:16
سلام خوبین من رمز عوض کرده بودم شما چطور پست تولد رو دیدین رمز داشتین ؟؟؟؟؟؟
مامانـ
پاسخ
عزیزم بدون رمز بود
کوثر
8 دی 93 20:28
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
مامانـ
پاسخ
عکس کودکم رو نزاشتم !!!! هنوز خودمم ندیدم چقدر خوبه تونستی قبل ازمن ببینی
پروانه
9 دی 93 18:05
سلام. خدا رو شکر که خوبی عزیزم. بوووووووووووووس
مامانـ
پاسخ
قربوووووووووووووووونت عزیزم .بوووووووووووس
♥ایدا♥
10 دی 93 10:18
سلام سلام امید وارم نی نی کوچلوتون به سلامتی پا به دنیا زیباتون بذاره به وب منم سر بزن خوش حال میشم اگه با تبادیل لینک موافقی خبر بده
مامانـ
پاسخ
ممنون
مهربوون
10 دی 93 16:24
خوشحالم که خوبین🌷🌷🌷🌷
مامان ندا
5 اسفند 93 13:29
همیشه به خوشی دوست خوووووووووبم ..خدا بزرگه
مامانـ
پاسخ
ان شاالله