عشق ماعشق ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
انتظار ما انتظار ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

°°•میوه دلم و نور دیدگانم •°°

رویای نزدیک

1393/11/5 21:53
نویسنده : مامانـ
801 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی . دیشب خوابتو دیدم محبت

اونم چه خوابی محبتبهترین خواب ِ دنیا رو دیدم

 

خواب دیدم تو دل منیبغل شکمم پهن شده بود عین یه هندونه خندونک امروز واسه خاله جونیت تعریف کردم گفت بچه دخترررررررر بوده وای چقدر خوشحال بودم تو خواب

 

تازه تو خواب نمیدونستم حامله ام !ولی وقتی به شکمم نگاه میکردم شک کردم و به بابایی گفتم بریم یه آزمایش بدم خیالم راحت بشه ..واااااااااااااااااای عشقم .ی دونه ای . دردونه ای محبتدلم برات تنگ شده عینک شب وروز دعامیکنم خدا فرزند سالم و صالح بده قوی دوستت دارم بووووووووووووسبوس

پسندها (7)

نظرات (12)

زهرا
6 بهمن 93 7:47
ايشششششششششششالا عزيزم
عاطفه و بهزاد
6 بهمن 93 8:33
ايشالله رويات به زودي حقيقي بشه عزيزم مرسي به من سر زدي گلم
مهربوون(محیا)
6 بهمن 93 18:28
انشاالله که خیره عزیزم ...
مامان ندا
7 بهمن 93 16:00
ایشاا... حقیقی میشه انقد نگران نباشین دوست گلم استرس اصلا خوب نیست بیخیال باش خدا یه سالم وصالح و خوشملشو بهتون میده
کتاب آموزش مسائل جنسي و زناشويي براي اولين بار کاملا تصويري و عکسهاي واقعي
10 بهمن 93 14:25
اگر سنتان زير 18 سال ميباشيد خواهش ميکنم اين نظر رو نخونيد. کتاب آموزش مسائل جنسي و زناشويي براي اولين بار کاملا تصويري و عکسهاي واقعي اين کتاب صد در صد مورد نياز شماست چه مجرد و چه متاهل فقط تا پايان اسفند 1393 با اين قيمت استثنايي عرضه ميشود. اين کتاب آموزشي مخصوص افراد بالاي 18 سال بويژه زوج هاي جوان است. از عواقب خودارضايي با خبريد؟ موثرترين راههاي ترک ان را مي دانيد؟ آقايان ! از زود انزالي رنج مي بريد ؟ خانم ها ! همسرتان قادر به ارضا شما نيست ؟ از سايز آلت خود ناراضي هستيد ؟ نظر خانم ها را در اين مورد مي دانيد؟ ميخواهيد به همراه همسرتان ارگاسم طولاني و دلپذير داشته باشيد ؟ مي خواهيد لذت جنسي دو طرفه را تجربه کنيد؟ جواب همه افراد مثبت است اما به علت حجب و حيا در خانواده ها اموزش اين مسائل مهم به خوبي صورت نميگيرد و به علت عدم اگاهي و در برخي موارد اگاهي هاي غير علمي و ناقص بسياري افراد قادر به لذت بردن ازاين عواطف و احساسات خدادادي نيستند و برعکس عامل سرخوردگي و نگراني و تشويش و اختلال در زندگي روزمره شان نيز مي شود. اين کتاب در ساير سايت هاي ديگر به قيمت هاي بالا به فروش ميرود. اما ما به دليل اهميت آن اين کتاب را تنها با 5000 هزار تومان در اختيار شما قرار مي دهيم. براي ديدن فهرست مطالب و خريد اين کتاب به وبلاگ ما مراجعه کنيد. با لينک کردن وبلاگ ما ، گامي مهم در حل مشکلات جنسي جوانان جامعه برداريد. در صورت مسدودي وبلاگ به ما ايميل بزنيد.خريد اين کتاب بسيار آسان است. ____________________
مامانی
10 بهمن 93 20:04
ان شاا...یه نی نی سالم وصالح دختر ،پسربودنش مهم نیست گلم
مامی
14 بهمن 93 10:19
به امید خدا هر دومون به آرزومون برسیم
مامان منتظر
15 بهمن 93 14:39
سلام خانمم عزیزم من وبلاگ ندارم البته نمیخوام که داشته باشم مطالبتو خوندم گفتم حتما باید بهت بگم که خیلی قوی هستی منم منتظرم فرشته ام بیاد و عزیز دلم من و باباش بشه بازم بهت سر میزنم امیدوارم جوونه های امیدمون همیشه سبزه سبز باشن
مامانـ
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون گلم .نظر لطفته امیدوارم هر چه زودتر خبر مامان شدنتو بگی و غرق احساس مادرانه بشی ...انشاا.. خدا هم من و شما و هم اونایی که منتظرن نی نی نازشون هستن دامنشون رو سبز کنه. به وبلاگم خوش اومدی
غزل
17 بهمن 93 1:39
من در مورد شما مامانی هایی که نی نی هاتون بهشتی شده سر تعظیم فرود میارم! شما پیش خدا جایگاه بالایی دارید مامان مهربون ..... ایشالله روزای خوبی پیش روته !! جووووووووونی نگران نباش روزهات با نی نی رو ببین .... نذر علی اکبر امام حسین یادت نره ! خدا براتون کافی باشه
مامانـ
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم ..انشاا.. حضرت علی اکبر ما رو شفاعت کنه
مامان مژده
22 بهمن 93 16:49
ای جانم ایشالله خدا یه نی نی سالم و سلامت بهتون بده و مثل ما گرفتار بشید
مامانـ
پاسخ
مرسییییییییییییییییی .ایشاا.....
رضا
30 تیر 94 22:11
عالیه !!!
نازگل
31 تیر 94 13:55
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!