عشق ماعشق ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
انتظار ما انتظار ما ، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

°°•میوه دلم و نور دیدگانم •°°

حسِ ناب من

1393/12/6 21:40
نویسنده : مامانـ
618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازمزیبا

 

چقدر قشنگه وقتی  حس مادرانه در آدمی به وجود میاد ...حسی شیرینی که توصیفش برای آدم سخته ... وقتی میای و میگی من مادر شدم هم باید خوشحال بود و هم نگران .. خوشحال ازاینکه یک موجود دوست داشتنی داره تو وجودت رشد میکنه و روز به روز تغییراتش رو حس میکنی ... با اولین حالت تهوع احساس شادی داری که مطمئنی باردار شدی وخدا بزرگترین آرزوی  اون مادر رو برآورده میکنه ... هر کس که ازت میپرسه باردار شدی؟؟ با لبخندی از ته ته دل جواب آره رو میده ... و کم کم میشه نام مادر رو برای اون زن رو گذاشت و چقدر زیباست این کلمه مقدسمحبت

 

اما حس نگرانی که حداقل خودم دارم اینه که چطوری تربیت بشی و به تکامل برسونیمت و یه فرد مفیدی در آینده بشی... دلبندم دوست دارم شما رو طوری تربیت کنم که سرباز امام زمان بشی و من از ته دلم بهت افتخار کنمبغل

هنوز نیـستی تا از چشمای قشنگت و موهای نازت بگم...هنوز نیستی که از پارک رفتن و مهمونی رفتنامون بنویسم...یا مهمونی روز تولدت...از قدم زدنمون لب دریا...یا سیسمونی قشنگت...تو هنوز نیسـتی...نی نی خیالی من...نمیدونم کی اینارو میخونی...ولی من عاشـقتم...دختر باشی یا پسر...یه قلو یا دو قلو...من مینویسم...هر چند خیالیعینک

 

فرزندانم منتظرتون هستمفرشته

 

پسندها (5)

نظرات (4)

حدیث
7 اسفند 93 9:44
سلام عزیزم چقدر نوشته ات قشنگه خیلی خوشم اومد عزیز دلم ایشالله به زودی نی نی دار بشی وبه بهترین نحو تربیتش کنی عزیزم
مامانـ
پاسخ
سلام عزیزم .ممنون .ان شاالله
پروانه
8 اسفند 93 13:36
ایشالا به‌زودی تجربه‌اش کنی عزیزم. یه فرزند سالم و صالح و پرروزی.
مامانـ
پاسخ
ممنونعززززززیزمی
مامان منتظر
8 اسفند 93 14:36
سلام عزیزم.چه عجب اومدین?دلم تنگ میشه آخه,مطالبت خیلی زیبا بود,ما خودمونم روزی رویای والدینمون بودیم,انتظار مارو میکشیدن,میدونم که با اومدن نی نی زندگیمون قشنگتر میشه,و درضمن اونایی که دوستم ندارن و هی چوب لا چرخ زندگیمون میزارن بدتر از قبل میشن,ولی به خدا و خودم قول دادم تحمل کنم,نی نی مون بیاد,که من دیگه تنها نباشم,ایشاالله فرشته هامون زوده زود زمینی بشن,به حق خانم فاطمه(س)فدات گلم
مامانـ
پاسخ
سلام بانو .اره دقیقا ... اما مامانم میگه ادم هر چی بیخیال تر باشه زودتر حامله میشه.. امیدوارم خدا صدامون رو بشنوه و بهترین عیدی رو بده ... من همیشه میگم کوچکترین معجزه خدا بزرگترین ارزوی من رو براورده میکنه .از رحمتش ناامید نمیشم ...
مامان مریم
9 اسفند 93 15:02
سلام عزیزم با تمام سختی هاش ولی واقعا حس نابی است وقتی بهش فکر میکنی تمام سختی ها از بین میره در ضمن از مادری چون شما بچه ای به دنیا میاد که سرباز امام زمان باشه منم همیشه میگم چه دختر چه پسر میخوام سرباز امام زمان باشه یه دنیا بوسسسسسسسسسس در ضمن عزیزم ما لینکتون کردیم
مامانـ
پاسخ
سلام عزیزم . اره دقیقا کاملا باهات موافقم . شیرینی بغل کردن فرزند به تمام سختی هاش می ارزه . فدااااااااااات .بوووووووووس منم شما رو با افتخار لینک میکنم