عشق ماعشق ما، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
انتظار ما انتظار ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

°°•میوه دلم و نور دیدگانم •°°

کوچک ترین معجزه خدا ، بزرگترین آرزوی من

1393/12/11 13:20
نویسنده : مامانـ
680 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم . نی نی نازم . حالت خوبه ؟ نی نی جونم این ماه رفتم دکتر قرص کلومیفن خوردم و آمپول HCG زدم برای دعوت شما .

اما نمیدونم شما رو خدا این ماه به ما میده یا نه ؟

اونقدر منتظرتم که نگو ، همش به تو فکر میکنم تو رویاهام تو خوابم همش شما رو میبینم .فرشته

خدا کنه باشی این ماه بابایی راضی نمیشد که نی نی دار شیم .بهمم گفته اگه این ماه جواب نگرفتیم ماه آینده دعوتت نمیکنیم .گریهخداجونمممممممم تو رو خدا یکی از بهترینها رو تو دلم بزار .محبت

 _____________________

مامانی بعدا نوشت:

امروز بابایی از سرکار که اومد رفتم استقبالش محبتبعد سلام و خسته نباشی خنده ملیحی ومعناداری ناخودآگاه اومد رو لبام . بعد با خودم گفتم بذار سرکارش بذارم و خندمو ادامه دادمچشمکاونم شروع کرد به خندیدن ....بهم گفت چه خبره؟؟ بهش گفتم بی بی چکم مثبت شده قه قههاز ته دل شادیشو دیدم و گفت واقعا ؟؟؟ داری راست میگی گفتم آره خب راست میگم وااااااااااای عزیزم نمیدونی بابایی چقدر خوشحال شد ..ولی زودی بهش گفتم نه هنوز زوده تا بفهمیم اومده یا نه ؟ خسته عزیزکم امیداوارم که بیایزیبا

عزیزکم برای سلامتی ات  آیت الکرسی میخوانم بغل

پسندها (4)

نظرات (5)

هما
12 اسفند 93 11:30
سلام عزيزم خوبي؟ايشالله خبرايي باشه و زودي مامان بشي. خصوصي داري
مامانـ
پاسخ
سلام عزیزم .مرسی جونم. فدات .ممنون بابت خصوصی
مهربوون(محیا)
12 اسفند 93 13:49
انشاالله که خیرههه
مامانـ
پاسخ
انشاا... خیر باشه .دعاکنید واسم
حدیث
12 اسفند 93 15:57
سلام مامان مهربون ایشالله به زودی نی نی دار میشی عزیزم نگران نباش
مامانـ
پاسخ
انشاا.. مرسی عزیزجونم
مامان منتظر
12 اسفند 93 21:42
سلام عزیزم امیدوارم به حق دل شکسته خانم فاطمه,زوده زود به سلامتی جواب بگیری
مامانـ
پاسخ
سلام عزیزم .ممنون
سایبر سافت
18 اسفند 93 13:46
سلام دوست عزیز آموزش عکاسی حرفه ای از کودک با نرم افزار آندرویدی "آتلیه کودک" همراه با یک گالری بزرگ از نمونه های عکاسی واقعی و امکان عکاسی مطابق با نمونه ها لینک دانلود نرم افزار http://cybersoft24.blogfa.com/post/11 با تشکر گروه نرم افزاری سایبر سافت