عشق ماعشق ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
انتظار ما انتظار ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

°°•میوه دلم و نور دیدگانم •°°

زیباترین موزیک دنیا

1393/8/12 13:03
نویسنده : مامانـ
216 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم سلام

عشق مادر از وقتی بی بی چکم مثبت شد همش نگران بودم که  تو دلم نباشی ولی ٩٠درصد مطمین بودم که هستی چون قبل از اومدنت قرآن باز کردم که سوره مریم اومد که تو رو به آمدن فرزندی بشارت میدهیم

 

خیلی خوشحال شدم وقتی این رو دیدم و باعث قوت قلبم بود

هفته گذشته روز چهارشنبه از دکتر سونو وقت گرفتم برم پیشش بااینکه زود بود اما دلم طاقت نمیآورد 

 یه ساعتی منتظر موندم تا اینکه نوبتم شد وقتی رفتم داخل صلوات و نذر و نیاز که تو زلم باشی وقتی خانوم دکتر واسم صدای قلبتو گذاشت کلی قربون صدقت رفتم و سن شما رو شش هفته و یک روز مشخص کرد .و بهم توصیه کرد استراحت داشته باشم عشقم

عزیزه دلم انشااا.. به خوبی رشد کنی  

خدا رو هر روز شکر میکنم بابت این میوه بهشتی که تو دلم گذاشته .خداجونم خودت مراقبش باش

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان بردیا اریایی
12 آبان 93 14:26
سلام خیلی خوشحالم براتون ایشاالله که نی نی همیشه سالم باشه امیییییییییییییین به ما هم سر بزنین اگه دوست داشتین
زهرا
14 آبان 93 7:46
سلام زهرا جون. به به صداي قلبشم كه شنيدي خيالت راحت شده,‌ ايشالا سر وقتش بغلشم ميكني و صداي خوشگل خودشو ميشنوي عزيزم. ايشالا بارداريه شاد و آرومي داشته باشي و از لحظه لحظه با هم بودنتون لذت ببري. از خدا ميخوام ني ني تون خيلي خوب رشد كنه و براتون روزي به همراه بياره گلم. بازم تبريك ميگم
مامان
16 آبان 93 12:25
مبارکه خدا بهت ببخدش
مامان بردیا اریایی
17 آبان 93 12:52
خیلی خوشحالم برات که داری نی نی دار میشی ایشالله که زودی میاد پیشت این جیگر خاله
مامان عاشق
19 فروردین 94 9:43
کلي غمم دوباره برگشت وقتي نوجتي قلب فرشته ات نميزنه هي داره يه سالميشه