عشق ماعشق ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
انتظار ما انتظار ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

°°•میوه دلم و نور دیدگانم •°°

قبول شدم

1392/7/2 18:03
نویسنده : مامانـ
241 بازدید
اشتراک گذاری

مشهد انتخاب اولم قبول شدم .

خعلللللللللللللللللللللی نالاحتم . چون نمیتونم برم . دیروز رفتم با مسئولای دانشگاه حرفیدم ولی گفتن نمیشه ترم یک رو انتقالی بدیم .وباید حداقل یک ترم اینجا بگذرونی !!

وقتی نتایج رو بهد از ساعت ها تاخیر گذاشتن کلی گریه کردم. مثه موقعی که تو دوران مدرسه نمره کم میگرفتم.

هنوز کودک درونم زندست [خنده]

نمیدونم حمکتش چیه اینجوری عقب موندم !!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
2 مهر 92 11:07


مبارکههههههههههههه

این که هر دانشگاهی واسه انتقالی باید حداقل یه ترم اونجا باشی رو که دیگه همه میدونن... تو چطور نمیدونستی؟

ایشالا هر چی خیره همون بشه، غصه نخور...


منم خودم شرایطشو کاملا میدونم
با خودم گفتم شاید تبصره ای چیزی ، مرخصی و از این جور حرفا باشه
تبصره آخر دلشون واسم بسوزه منتقلم کنن
فدات
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
2 مهر 92 15:33
مبارکـــــــــــــــه
ما شیرینی میخاییم


مرسی
بفرمایید
http://www.dordoneh.com/wp-content/uploads/2013/03/6a680b328b.jpg
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
2 مهر 92 18:02
خودت کیک خوشگل بلدی، عکس آماده جای ِ دیگه میذاری؟!

دلم خواست...


ایشاا.. خونه جدید دست و دلمون رو میبریم سمت شیرینی اون وقت عکس های خودمون رو میذارم
نوش جونتون
نیلوفر
3 مهر 92 0:00
مباااااااااااااااااااااااااااااااارک باشه
حتما قسمت بوده


مرسی گلم
احتمالا
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
3 مهر 92 16:48
عزیزم قبولی دانشگاه رو بهتون تبریک میگم
خصوصی هم دارید


مرسی گلم . چشم
دوتا عاشق
4 مهر 92 22:57
مبــــــــــــــارکه....