عشق ماعشق ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
انتظار ما انتظار ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

°°•میوه دلم و نور دیدگانم •°°

عخشولی ما

1392/5/29 16:36
نویسنده : مامانـ
302 بازدید
اشتراک گذاری

خب من اومدم همسری من
خیلی خوب میبینم که برای راحتی من چه کارهایی که نمیکنی ...چه زحمتهایی که نمیکشی....
یاد اون لحظه هایی افتادم که فرسخ ها از هم دور بودیم چقد واسه رفتن زیر سقف و آشیانه خودمون بی تابی میکردیم ... چه دقیقه هایی که باهم حرف میزدیم حتی به ساعت هم میرسید و اون لحظه دلمون میخواست کنار هم باشیم و فقط کنار هم ...
یاد اون لحظه ای افتادم وقتی میرسیدی شهرمون فوری میومدی پیشم و بیشتر کنارمن  بودی تا خونواده خودت.  حتی اون لحظه ای که زیر بارون اومدم استقبالت رو فراموش نمیکنم .بهترین لحظه ی دیدارمون بود.یاد لحظه هایی که با تموم شوق باهام حرف میزدنی و من با دل وجان گوش میدم... یاد لحظه هایی که میخواستی دوباره برگردی شیراز اشکت سرازیر میشد و من اون لحظه معنی عشق رو میفهمیدم و من عاشق و عاشق تر میشدم ...
عشقم بمان درکنارم و با بودنت باعث بودن من باش
دوستت دارمBe Mine
بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
نمیدانم،  اما خدایا شکرت رو بجا میارم و باز هم میگویم هیچ وقت تنهام نذار هیچ وقت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
29 مرداد 92 16:04
دیشب چه خبر بوووووود تورو یاد اینهمه چیز میز انداخت؟؟؟؟؟؟
آخ بسوزه بابای فضولی

وقتی مرد عذر خواهی کنه یعنی خیلی راه رو جلو اومده خیلی حرفه هااااااا


یه تلنگری بود از طرف خدا خبری نبوده آره واقعا همینطوره مخصوصا همسری من که غرورش خیلی زیاده ...برای من خیلیه
سولماز
29 مرداد 92 17:37
سلام عزیزم خوبی؟
چقدر خوشحال شدم که مشکلت حل شده عزیزم و از اینکه دوباره برگشتی پیشمون هم خوشحالم


سلام عزیز دلم . مرسی به لطفتون
مرسی مرسی منم همینطور
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبدم )
29 مرداد 92 22:59
سلام عزیزم اول از همه مرسی که به نتن سر زدی
دومن از این قهر و آشتیا تو همه زنذگیا هست گلم خودتو خیلی درگیرش نکن به مرور زمان حل می شه
راستی موافق تبادل لینک هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزم. آره دیگه همیشه هست ولی دیگه برای ما به اوجش رسیده بود آره عزیزم . چراکه نه !!!اما آدرست کو ؟؟؟
اسما مامانه فسقل
30 مرداد 92 1:07
عزیزم خداروشکر که همه چی ارومه
خداروشکر که خوبی
توهم بمون نی نی وبلاگ و دیگه نرو از پیشمون


خدارو شکر . چشم عزیزمی
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 مرداد 92 2:17
ای جاااان

چه زیبا و با احساس نوشته بودی... ساعت ِ کامنتمو ببین، این وقته شب اشک ِ ذوقمان را جاری کردی....

خییییییلی خوشحالم و آرزوی شیرین ترین لحظات رو برات دارم...

خوشحالم که خوشحالیییییییییی


فداااااای تو
مرسی عزیزم . الهی ...
چقد خوبه دوستای به گلی پیدا کردم
منم خوشحالم که شما رو دارم و آرزوی بهترین لحظات رو براتون دارم
اتنا مامان نگین
30 مرداد 92 16:29
سلام عزیزم,خدا رو هزار بار شکر,زهرا جون توکلتو به خدا کن,پس حالا که این همه خاطرات قشنگ با هم داشتید پس دست به دست هم بدید وغم وغصه رو از دور وبرتون بیرون کنید,یادت باشه نزاری دشمن شاد بشه.افتاد?

سلام عزیزم
مرسی عزیزم . انشاا.. افتادن که افتاد اما شما هم ما رو دعا کنید .مرسی دوست جونیم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
31 مرداد 92 8:46
http://minamosavi.niniweblog.com/
اینم آدرسم من شما رو لینکیدم عزیزم


منم لینک کردم شما رو . قربونتون .بازم بیاین پیشمون )
♥ مامان آینده ♥
3 شهریور 92 12:12
سلام زهرا جون خوبی؟!!!!

وااااای پس تو یه وب جدید زدی؟!!

بابا صدبار اومدم وب قبلیت هی دیدم حذف شده....!!!

گفتم این زهرا کجا گذاشته رفته اخه...!!!

تا اینکه اتفاقی کامنتت رو دیدم که آدرس جدیدتو گذاشتی!!

نمیدون چرا من ِ حواس پرت این کامنت رو ندیده بودم....!!

جالب اینه که صد بار اون کامنت قبلیش که با آدرس اون کی وبت گذاشتی رو خونده بودما....!!!


سلام عزیزم . ممنون خوبم شما چطوری؟؟ کم پیدایی ااااااا
خوب دیگه ما خانوما خیلی حواس پرتیم . از جمله خود من
قربونت .منم لینک دوستای قبلی رو یاد نداشتم سایتت رو هم از تو تاریخچه سیستم درآوردم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
13 شهریور 92 12:07
سلام عزیزم...

اگه علاقمند به " شیمی و دانسته های علم شیمی " هستی، سری به این وبلاگ بزن.

shimiclass.blogfa.com

وبلاگ ِ یکی از دوستای خواهرمه که استاد شیمی هستش و تازه شروع به نوشتن وبلاگ کرده. خوشحال میشه واسش کامنت هم بذاری.

ممنون.


سلام گلم .باشه چشم
خاله ی ادریس :)
23 دی 92 2:44
گلم ممنون که سر زدی کل وبتو خوندم انشااله نی نی تون سالم یدنیا بیاد
مامانـ
پاسخ
مرسی عزیزم . به وب ما خوش آومدین .بازم تشریف بیارین خوشحال میشم