عشق ماعشق ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
انتظار ما انتظار ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

°°•میوه دلم و نور دیدگانم •°°

خدایا

1393/8/27 18:33
نویسنده : مامانـ
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فنجکم

مامانی از وقتی فهمیدم دیگه قلبت نمیتپه ، حال جسمیم خوب شده!!!! واسه خودم خیلی جالبه

مامانی دیگه کمرم درد نمیکنه ، دیگه دلم درد نداره .ولی چرا شما دل نمیکنی از مامانی !!!گریه

این روزا خیلی از کارها رو خودم میکنم ! حتی ورزش های سنگین هم کردم  اما خبری از شما نشد پله های زیادی رو بالا پایین رفتم اما دریغ از یکم درد ...مامانی اگه شما دوباره جون گرفتی بهم بگوووووو مامانی دارم واست اشک میریزم از وقتی فهمیدم میشه شما دوباره جون بگیری !!اینکه به لطف خدا شکی نیست !

شهید همت تو شکم مامانش مرد و زنده شد ....یعنی میشه شما هم مثل ایشون بشی و خدا بهمون نعمت خودشو برگردونه ؟؟؟؟

اما خدایا بازم میگم اگه سالم و صالحه بهمون برگردون دلشکسته

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان زهرا
28 آبان 93 11:16
زهراي عزيزم, زهراي مهربونم, اين چه حرفيه كه شايد لايق مادر شدن نبودي!!!اگر اينطوري بود حتي برا چند روزم خدا فرشته تو وجودت نمي آفريد گلم. در اينكه خدا هميشه لطفش شامل حال بنده هاش ميشه اصلا شكي نيس عزيزم اما متوجه نشدم يعني دكترت گفته ممكنه باز قلب نازش بتپه؟ ايشالا كه بشه زهرا جون از اون روزه سر نماز فقط به ياد تو هستم پس چرا خودتو تو فشار ميذاري؟! مواظب خودت باش بسپار به خود خدا مطمئن باش بهترينو برات پيش مياره عزيز دلم. به خداي مهربون ميسپارمتون
مامانـ
پاسخ
نه عزیزم دکترم گفت باید منتظر باشم تا سقط بشه اگه نشد دوباره برم پیشش ممنون از دلگرمیت شاید کم توجهی خودم بوده این اتفاق افتاد .... مرسی از اینکه پیشم میای
عاطفه و بهزاد
16 آذر 93 7:33
سلام عزيزم ممنونم به من سر زدي ايشالله خدا دامنت رو غرق از عشق ني ني هاي آيندت بكنه نگران نباش خدا بزرگه و واسه اون كاري نداره دوباره مادرت كنه
مامانـ
پاسخ
بله همینطور .ممنون از دعای قشنگت