عشق ماعشق ما، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
انتظار ما انتظار ما ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

°°•میوه دلم و نور دیدگانم •°°

نی نی خوشگل خودم

1393/9/12 23:03
نویسنده : مامانـ
235 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جونم الهی مادر فدات بشهمحبت .هرروز باهان حرف میزنم تعجبیهو دلم میگیره اشکام میاد غمگین. مامان جونم دفعه بعدی که اومدی نرو از پیشم ...گریه

روزها دیر میگذره ... نمیدونم چرا اینقدر طول میکشه ... نمیدونم چیکار کنم تا شما دفعه بعدی موندگار بشی ...واقعا نمیدونمغمگین

 فرشتهدعا کن حال روحیم خوب بشه فدات بشم

 

خدا حافظغمگین

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان بردیا اریایی
17 آذر 93 18:32
باورم نمیشه چرا باید اینجوری بشه کلی بهم ریختم اما اشمال نداره مصلحت خداست و ایشالله دوباره یع نی نی دیکه میاد پیشت نمیدونم چی بگمممممممممممممممممممممممم
مامانـ
پاسخ
عزیزمی . خدا اینجوری خواست .حتما صلاحمون همین بوده . فدات بشممممممممممم من